poniedziałek, 12 grudnia 2022

Call Center - natrętne telefony. Czy rozmawiać, czy blokować numery?

 Każda praca wymaga poświęceń. Praca jak każda, ale również może być tak, że praca może być wkurzająca, gdy dzwonimy do kogoś, aby coś wcisnąć, i sprzedać. Jednak jest pewne ale....

natrętne telefony

Każdemu zdarzyło się, że odbierze, aby usłyszeć, że ktoś chce opowiedzieć o danym produkcie, i jest to normalne, przecież praca w call center/telemarketera na tym właśnie polega, ale również zdarza się tak, że po raz kolejny (nie tego samego dnia) dzwonią, aby ponownie przedstawić to samo, ale przez inną osobę.

I co wtedy? Musimy zwyczajnie odmówić. Irytujące jest już, jak po którymś razie np: w miesiącu znowu dzwonią, aby znowu to samo przedstawić. Najlepiej wtedy rozłączyć się, a czy blokować? To już zależy od nas samych. 

Wirtualni asystenci są również wkurzający!

Nie tylko telemarketer - człowiek, może być irytujący dla osoby, która bez przerwy dzwoni, aby kaszanę wcisnąć. Tak jest też ostatnio z wirtualnymi asystentami - automatami. Jak odpowiesz, nie dziękuję lub nie jesteś zainteresowany, to odpowiadają, że coś zerwało, nie usłyszeli i chcą jeszcze raz przedstawić.

Jak nie chcemy takich telefonów, to najlepszym rozwiązaniem jest zablokowanie numeru, aby mieć święty spokój. Na początku napisałem, że praca w call center jest pracą, jak każda, ale czasami potrafią też wkurzyć! 

Lepiej uważać na takie telefony, gdyż możemy zgodzić się przez pomyłkę lub co gorsza przez naszą nieuwagę, i później żałować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz