Każda praca wymaga poświęceń. Praca jak każda, ale również może być tak, że praca może być wkurzająca, gdy dzwonimy do kogoś, aby coś wcisnąć, i sprzedać. Jednak jest pewne ale....
Każdemu zdarzyło się, że odbierze, aby usłyszeć, że ktoś chce opowiedzieć o danym produkcie, i jest to normalne, przecież praca w call center/telemarketera na tym właśnie polega, ale również zdarza się tak, że po raz kolejny (nie tego samego dnia) dzwonią, aby ponownie przedstawić to samo, ale przez inną osobę.
I co wtedy? Musimy zwyczajnie odmówić. Irytujące jest już, jak po którymś razie np: w miesiącu znowu dzwonią, aby znowu to samo przedstawić. Najlepiej wtedy rozłączyć się, a czy blokować? To już zależy od nas samych.
Wirtualni asystenci są również wkurzający!
Nie tylko telemarketer - człowiek, może być irytujący dla osoby, która bez przerwy dzwoni, aby kaszanę wcisnąć. Tak jest też ostatnio z wirtualnymi asystentami - automatami. Jak odpowiesz, nie dziękuję lub nie jesteś zainteresowany, to odpowiadają, że coś zerwało, nie usłyszeli i chcą jeszcze raz przedstawić.
Jak nie chcemy takich telefonów, to najlepszym rozwiązaniem jest zablokowanie numeru, aby mieć święty spokój. Na początku napisałem, że praca w call center jest pracą, jak każda, ale czasami potrafią też wkurzyć!
Lepiej uważać na takie telefony, gdyż możemy zgodzić się przez pomyłkę lub co gorsza przez naszą nieuwagę, i później żałować!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz